И на тези умрели 155 коня ако им викате '' голям двигател''...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Какво не харесвам в 156-цата?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеИ на тези умрели 155 коня ако им викате '' голям двигател''...
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеИ на тези умрели 155 коня ако им викате '' голям двигател''...Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеНе ми харесва цената на supercharger kit-a за 56цата.Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
-
Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщениеХахаха....и на мен...иначе е арен....
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеАз нямам предвид този на аутоделта а другия , но и другия не е за 5 лева.Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
Citroen C2 1,6 Sensodrive
Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX
....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!
Comment
-
Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение166 с тези коне не е бегачка, но си изпреварвам съвсем спокойно. На 156 съм карал такъв мотор в доста добро състояние, имаше много добра тяга за това купе. Сигурно на 145 ще се чувства още по-добре този мотор.
2.0 си дава доволно тяга за 156.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
По принцип алфа 75,155,156,159 са един клас кола,по каталог и в всички официални документи,пишат,че 155 е официалния,заместник,на75,за 156 пишат същото,че е заместника на 155,и после идва 159.На официалното представяне на времето,на 159,на въпроса защо не се казва 157,жабетата отговориха,че е ползвана много напреднала и авангардна технология,при направата на колата,и името и е 159 за това.После ,че е пораснала малко,е нормално,понеже всички коли след 2000 година пораснаха малко повече, от предшествениците си.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеДори с TS 1,8 156 има повече коне на килограм отколкото 166 - цата със 155 коня.
2.0 си дава доволно тяга за 156.
Comment
-
Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщениеЕ чак пък толкова....не са много, но не са и малко.Не всеки може да подържа бензинова кола над 150 коня в днешно време, мисля, че това ти е ясно колега. Повечето ми приятелчета си карат дизелчета по 90 коня рядко тук там някой 150 до 180 но както казвам рядко. Но говорим за бензин, наистина е трудно да се подържа, в смисъл такъв за горенето говоря, моята не я спирам като цяло и си я ръчкам доволно. Мерцедес CLK дето е 170 коня компресора си го ям....Какво повече да иска човек. Тези 155 коня на тези алфи си вървят доволно за конете. Иначе, който има възможност да кара и 500 коня, аз имам до толкова и ми е предостатъчно. Идеята е като изпреварвам, като задам и да не се чуди и тези коне ми вършат точно това. Както казах, за Българският стандарт 155 коня бензин, не са малко, поне според мен...
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=5n5iwaНе всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщениеКажи цената на С530 ако не се лъжа.Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщениеДругия не го знам,ако става и за моята светни ме.
Включва : Rotrex C30-94, планка , допълнителни ремъци , ролки и всичко за масленото охлаждане на rotrex-a.
Най-ценното е че всичко по монтирането и задвижването на rotrex-a e direct bolt-on !
Няма инжектори, интеркулер, тръби , remap, усилен съединител и LSD....
Comment
Comment